Esrasnyz23 acıktığında beni emmesini tercih ederim emzik birnevi susturucu gibi bir şey kısa vadede işe yarıyor gibi görünse de uzun vadede gerçekten zararlı diş damak yapısı uyku kalitesi alışkanlığı onu bırakması ayrı bir eziyet ay ben çocuğuma kıyamam diyenleri de gördüm çocuk 3-4 yasına gelmiş hala emzik emiyor dişler ondan kötü yenidoğanın ihtiyacı sürekli beslenmektir emzik iyi bir seçenek değil destekse anneden alacak destekse memeden alıcak anne memesine en yakın emzik diyoruz dimi hiç bir zaman anne memesinin yerini tutamaz yapay ben memeden yanayım ilk doğduğunda vermek istemiştim ama tutmadı iyi ki de tutmamış vermemişim cevremde bu yüzden meme reddi yasayan cok kisi var