sananeeee Merhaba kızçeler size bir sorum olacak betam iki gün önce 115 çıkmıştı bu gün acile gittiğimde de 133 çıktı sizce normal mi aslında ilk gebeliğim değil ama daha önce böyle bir şey olmadı
melikeetrcnglr sananeeee ben şuan aynı problemi yaşıyorum . Artışlarım az oluyor. Ya boş gebelik olucakmış ya da dış gebelik 🥹
sananeeee @melikeetrcnglr bana kimyasal da gebelikde diyemem dedi zaten öyleyse bu günlerde düşmeye başlar dedi yoğun kanama başlarsa da gel dedi aslında sizin ilk baştaki değerleri çok iyiymiş ama düşmüş sonunda