Pcosluyum her adetim gecikmeli filan oluyo zaten ama heyecanla çok test yapmışlığım var boş çıkıyodu, bu son adetim de 3-5 gün gecikme vardı ama ben dedim yok ya hep boş çıkıyo sanmam, zaten olmuyo diye korunmuyoduk biz, olursa da sürpriz olur güzel olur diyoduk, ama öğrenmemden hemen öncesinde eşimle konuştuk olmicak belli ki az maddi olarak rahata tam erelim seneye tedavi için başvuralım diye karar aldık, bu konuşma ramazanın içinde oluyor belki başlarıdır, tüp mideliyim tek gün yediğim yetmediği için bi gün arayla oruç tutuyorum ameliyattan beri. Bu yıl da maşallah her gün tutabildim adetim bitince, neyse biz kararımızı aldık korunmuyoruz ramazanda abdest işi bizi biraz erindirdiği için öyle iki kere bi ilişkimiz oldu ortalarıydı, ramazanın son günü ailemin yanına gittik adetim de gecikmiş, kız kardeşim dedi ki sen hamilesin, yok ya değilim diyorum hayır sende değişik bi sinir var ben tanıyorum o siniri test al dedi, ben almadım o alıp gelmiş bayramın ilk günü, elime tutuşturdu gittim testi yaptım veee sürpriz yumurtamı öğrenmiş olduk şok olduk eşimle :) sonra kan testine gittik acile o şekil :) şimdi 35+4 olduk yavrum bize gol attı sağlkkla gelir inşallah, maddi olarak bi tık sıkıştık tabi ama rızkıyla gelir nasılsa :)