RamazanFuLyaUzuner çatı muayenesinden sonra kanama oluyor.benim tam 15 gündür 4 cm açılmam var hala doğum olmadı bekliyoruz sancılarımın gelmesini , yatış banada her kontrolde söylüyor fakat evim hastaneye yakın istemiyorum yatmak evde karşılarım inşallah sancıları.haftaya cumaya kadar gelmezse bebiş suni sancı verilcek inşallah doğal yoldan kendi gelir dua edin banada 🤲🏻♥️ 38+4 günlük