serius Konuşmaya ihtiyacım var. Çok yorgunum.. ve hamileyim.. ödüm kopuyor karnimdaki de farklı doğar diye… Pozitif hikayelere ihtiyacım var ;(
Lexias Canım otizm genetik değil yani karnındaki bebiş büyük ihtimalle sağlıklı. Ayrıca otizmli bireyler çok özel çok yetenekli çok tatlılar öğretmen olarak söylüyorum ❤️