Deletedmom_657 ben orayı tavsiye etmem. Kızımda orda detayliya girdim ağlayarak çıkmıştım sonra başka doktora gittim de içim rahatladı. Erü de ki doktorun hiç bir dediği çıkmadı. Ekstra doktor isterseniz Şerif ışın ı çoğu anne önermişti bende bu sefer ona gidicem 4000 tl. Erü de 3000 diye duymuştum. Detayliyı de 18-24 arasi yapan da vad 20-24 arasi yapanda