[silindi] Anladım kuzum. Dışarıdan mümkünse yememek lazım bence. Biz asla yemiyoruz dışarıdan. Şuan 53 gunluk bebegim var desteksiz büyüttüğüm icin 2 hafta yemek yapamadım açlıktan artık başım dönüyordu bebegimde kolik bebek hep kucak istiyor asla uyumuyor mecbur ev yemekleri lokantadan söyledik 2 hafta boyunca güvenilir bir yerdi ama yinede icim almadi pek😪