asenazeynep İkinci trimester daha enerjik olacaktı haniiii🥹Hala inanılmaz yorgunluk, bitkinlik, bol burun tıkanıklı günlerrr, sizlerde durum nasıl? Siz de iş yapmaktan aciz hissediyor musunuz🥲
Havin49_ asenazeynep ben uykusuzluktan tek şikayetçiyim oğlum diş çıkarıyor bi haftadır ne ben ne eşim yatamıyoruz desek yeridir ama onun dışında geziyorum ev işi yapıyorum oğlumun peşimde koşuyorum iyiyim yani inşallah sende düzelirisn bende ikinci tremiserdeyşm bide ikiz benim😍
ikiprensesannesi___ asenazeynep 3. Trimesterden bildiriyorum gelmiyor anam gelmiyor, 🤣🥳hiç gelmedi de
Fatma_furkan1996 asenazeynep hemde nasıl canım mantar gibi berbart birşeyle uğraşıyorum gece uykum kalmadı resmen hergün hastayım ev işlerini yapmaya çalışıyorum rahat da duramıyorum ama acısını da çekiyorum işte 3 yaşında oğlum var beni çok yoruyor hemde çok
asenazeynep penbe_karisi Yaa hahahaa o da değil, direkt olarak yataktan kalkasım gelmiyor🫠😂😂Bıraksalar doğuma kadar yatabilirim
asenazeynep Havin49_ Maşallaahh siz yine ilk bebişten tecrübelisiniz maşallah, bizim ilk…Herkes diyor doğduktan sonra ilahi bir güçle yüklenir o enerji😅🌸 İnşallah yüklenir diyelim, bebişleri sağlıkla alın kucağınıza 🥹🥰
Havin49_ asenazeynep amin Cnm tabiki bi çocuğun ol aşı aktif hayat demek kahvaltı yaptık evi toplayacağım eşimin işleri var o gidicem oğlumu yapıcam. Kalktıktan sonra biraz gezmeye çıkarıcam herkes bana kendine fazla yükleniyorsun diyor ama doktorumuz oğlumla daha ilgilenmedi ve aktiviteyi artırmamızı söyledi annelik her şekilde fedakarlık
asenazeynep iremunkur Bende anca yaptım ilçlarımı içeceğim🥲 Bebiş için biraz gayret diye diye zorla yedim
asenazeynep Havin49_ Gerçekten öyle, annelik tam olarak fedakarlık.Üstelik rahime düştüğü andan itibaren başlıyor bu fedakarlık durumu. Rabbim her birine can sağlığı versin de biz elimizden geleni yaparız. Bir de aslında aktif olmak her anlamda iyi bir şey ya🫠 İnsan yenileniyor bence aktif oldukça…ben o yüzden bu durgunluk hallerimi hiç sevemiyorum
asenazeynep ikiprensesannesi___ Yaa haahahha demeyin demeyiinn😂 Bu enerjisi her daim tam olan insanlara selam olsun😂
asenazeynep Fatma_furkan1996 Ahh ahh gerçekten zor, kendinize çokça dikkat edin herhangi bir ilaç alma şansınız var mı? Mantar da sıkıntılı bir süreç birazz
Fatma_furkan1996 asenazeynep evet maalesef gerçekten sıkıntılı bir süreç krem kullanıyorum canım bir süre idare ediyor işte
asenazeynep Fatma_furkan1996 Ya çok geçmiş olsun gerçekten, kendinize çokça dikkat ediinn, tez zamanda iyileş inşallaah canım