Kızlar dün biraz rahatsızdım acilde kan değerlerimde karaciğer enzimim yüksek çıktı diye doktor doğumhaneye yönlendirip bebeği bi görelim dedi. Asıl sormak istediğim şu doktor alttan muayene etti detaylı baktı bebeğe rahim ağzına vs ama bana bir şey demedi acaba cinsiyet söyler misiniz dedim daha çok küçük belli olmaz dedi. Ben o bakarken sadece bebeğin ellerini oynatışını görebildim. Acaba görüp söylemek istemedi mi alttan muayenede görür diye düşünmüştüm 😕 Normalde bu hafta özelde cinsiyet için muayene olmak istiyordum erken mi acaba