Merhaba,
Yaklaşık 3 ay önce 23 haftalık erken doğum yaptım, doktor rahim ağzı yetmezliği ve enfeksiyon tanısı koymuştu, ikisi de birbirini tetiklemiş olabilir tam olarak bilemeyiz demişti.
Plesanta patolojisinde de koryoamniyonit çıkmıştı yani enfeksiyon, bu şekilde bir süreç geçiren var mı? Bir sonraki gebelik için serklaj planlanıyor ancak mevcut enfeksiyonu da var mı yok mu kontrol ettireceğim, smear ve vajinal kültür gibi testlerle.