Elyesaa3 amin canım çok sağol. İnşallah olur canım herşeyin bir zamanı var. Imtihan dünyasında yaşıyoruz hepimiz. Rabbim ya evlatla sınıyor yada başka şeylerle. Bizi de evlatla sınıyor demekki canım. İsyan etme sakın neden olmuyor deme. Olur olucak de kendini böyle motive et. Yeterki inan canım. Hayırlsıı ne ise o olsun hakkında. İnşallah tertemiz çıkar rahim filmin. Sonucu öğrenince yazarsın buraya canım