Sengul2256 Kızlar normalde 33. Haftadayım kilolarına 1700 gr dedi doktor ama biri 31 ile biri 30 ile uyumlu çıkıyor haftaları gerilik var ikiz olup böyle olan varmı korkmaya başladım
Havin49_ Sengul2256 benim de 20 haftalık ikiz ilk zamanlar bir bebek iç hafta gerideydi sonradan topladı bir hafta var 18 haftayla fln uyumlu doktor sadece. 2 haftada bir muayane ediyor önlem amaçlı hani gelişimleri nasıl ilerliyor diye
ikosunbebisi Sengul2256 ben şuan sizden 3 hafta gerideyim 29+5 iz bi bilgimde yok ama kilosu az değil gibi geldi doğuma kadar hayırlısı ile 2 yi geçerler bişey kalmamış canım ❤️ bence stres vs yapma güzel kilo yapan yiyeceklerle beslen düzelir inşallah ikizlerde böyle olabiliyor diyorlar çünkü
3kedili2bebekli Sengul2256 korkacak bir sey yok doktorunuz mudehale ederdi olsaydi doktorun eli titrese ölçüm 1 hafta oynar ki ikizlerde cok hata payı oluyor endişe etmeyin