almirmomy görümcem orda doğum yaptı çok memnun kalmıştı. Bende ikinci sezeryenimi orda olacağım için rahat olsun.ilk sezeryenim şehir hastanesindeydi hiç memnun kalmamıştım, şimdi bir de asistanları yapıyormuş sezeryenleri.canım sen gönlünü ferah tut