gamzw 18 haftalık gebeyim Çorum devlet hastanesi aslı hanıma gidiyorum memnunum ondan ama doğum icin ebelerin tavrı falan nasıl orda normal doğum yapan var mı aranızda ilk gebeliğim cok tedirginim bu yüzden
Deletedmom_808 gamzw ben sezeryan doğum yaptım ama yanımda normal doğum bekleyen vardı sancı çekiyodu ebeler hemşireler çok iyidi çok güzel ilgileniyolardı
yagmurum3001 gamzw çok güzel ilgileniyorlar çokda kalabalık oluyorlar hele bi ebe doğurana kadar elimden tutmuşdu hiç unutmam aslı hanımın kendisde doğumumdaydı
gamzw Deletedmom_808 Allah hepimizi iyi insanlarla karşılaştırsın bilmediğim için soruyorum normal doğuma doktor da giriyor mu
babymom20 Deletedmom_808 sezaryen doğumdan memnun kaldınız mı peki süreç nasıl ilerledi dikişiniz estetik dikiş mi doktor mu girdi ameliyata asistanlar mı bide spinal anestezi mi oldunuz
yagmurum3001 graynur yo bende çorum devltde doğurdum ebelerde vardı aslı hanımın kendiside girmişdi doğumuma