Benim doğumdan sonra evde geçirdiğim ilk haftam 🌸1. Gün: Doğum sonrası rahatlama ve yorgunluk 😅Emzirmeye başlamak biraz zordu ama süt hemen gelmeyince panik yapmadım; ilk günlerde az gelmesi normalmiş. 2. Gün: Göğüslerde dolgunluk başladı, bu sütün geldiğinin işareti. Bol bol sağım, duş ve sık emzirmek çok işe yaradı. Bol su içmeye dikkat ettim. Özellikle irmik helvası süt arttırma konusundaki işime yaradı. 3. Gün Uykusuzluk kendini gösterdi ama bebeğimle uyumumuz arttı. Hormonlar biraz oynattı tabi, ara ara ağlama geldi ama geçici, lohusa hüznü dedikleri şey ☺️💜
Genel olarak : Her gün biraz daha toparlanıyorsun. En önemlisi dinlenmek, sıvı almak ve kendine nazik davranmak. Her şey yavaş yavaş yoluna giriyor 🍀🍀🍀🍀
Peki sizlerin doğum sonrası eve geldiğiniz ilk hafta nasıl geçti kızlar? 🥰