bebecim Masmavi- sanırım ilk yanıt yanlış olmuş 🙈 benim erken doğum riskim yok henüz 12. Haftadayım düşük riskim vardı 🥰
Masmavi- bebecim bende de öyleydi haftam büyüyünce 25 haftanın üstüne çıkınca artık düşük riski olarak bakmıyorlar ondan erken doğum olarak bakılıyorum artık
yeliz1923 nurssmom Prensin_annesii Benim de kanamam var şu an fitil kullanıyorum ama daha geçmedi iğne de vermedi doktor inşallah geçer kanamam
nurssmom yeliz1923 bende hiç iğne kullanmadım. kanama lekelenme olduğu sürece hiç kalkmayın hep yatın. Yemek yemeğe tuvalete kalktığınızdada haraketlerinize dikkat edin. İnşallah en kısa zamanda geçer 🤲
yeliz1923 nurssmom Ya ben mecbur çalışıyorum iş yeri bizim eşim tek başına yapamıyor arada oturuyorum ama inşallah bir şey olmaz yorulunca kasıklarıma ağrı giriyor