icmimaranne aynısı başıma geldi eşimle beraber 3 kardeşler. hepimizin oğlu oldu önce görümcemin 2 oğlu vardı sonra benim oğlum oldu eltimin oğlu oldu sonra benim tekrar bir oğlum oldu peşimden eltim kız yaptı. 5 erkekten sonra 1 kız olunca benim oğlum küçücük olduğu halde asla sevilmedi. şuan bile küçük oğluma düşman gibiler isteyerek sevmiyorlar. çocuğum bunu hissettiği için hiçbirine sevdirmiyor kendini. ben çok üzülüyorum ama asla belli etmiyorum. Çocuklarımı öyle seviyorum ki. büyüğüm 8 yaşında küçüğüm 2 buçuk. büyüğüm umursamıyor o insanları anladığı için 8 yaşında kendisi , küçüğüme de o sevgisizliği hissettiriyorlar, ama ben öyle bir sevgi veriyorum ki sanki benden başka kimsenin sevgisine ihtiyacı yokmuş gibi davranıyor oda, benden başka kocamın ailesine sevdirmiyor kendisini. Zamanla böyle bir hal aldı. Hepsi onların yüzünden. Hala aynı ortama girince sevmezler herkes kızın etrafında pervane.