Mervoo6 Arkadaşlar merhaba bat 9 ekimdi beta değerleri 6 ekim 6, 8 ekim 35 , 9 ekim 46 ,11 ekim 116 , 29 ekim 2299 çıktıı kese göründü bebekte var ama kalp atışı yoktu sizce bu değerlere göre geç döllenme olabilirmi
edaabykl Mervoo6 Daha erken ama bat 9 ekim diyosunuz 9 kasımda adet olmanjz gerekiyor dimi suan daha 3-4 haftalik bebek icin cok erken bebek 6.haftadan sonra goruluyo genelde
zfrnemos Mervoo6 8+2 de kalp atısı duymustuk normal 8 den sonra duyulmazsa 1 hafta daha beklıyolar gec dollenme olasılıgı ıcın zaten stres yapmayın bebek gorulduyse duzenlı buyume varsa ınsallah duyacaksınız ♡
Mervoo6 edaabykl son adet tarihim 9 eylüldü canım beklenen adet 9 ekim doktora gittiğimde 7. Haftadaydı ama kalp atışı göremefi
Mervoo6 Senacanblt_ evet 1 hafta sonra tekrar bakalım dedi ama 7. Haftada kalp atışı olması gerekir dedi geç döllenme felan hiç bişey demedi
edaabykl Mervoo6 gec dollenme olabilir benmdde ole oldu 24 gun gecikmeyle ogrendim ama gittiğimde daha 5 haftalikti
Mervoo6 zfrnemos ayy canım inşallah yaa doktor 6 dan sonra duyulması lazım dedi alttanda baktı duyulmadı korktum
zfrnemos Mervoo6 hahhaaa ayy nefret edıyorum boyle doktorlardan ya gayet normal bende ınternetten okudugumda hep anormal bısey var sandım ama doktorum hep normal duyucaz bıraz gerıden geldıgını dusun deyıp sakınlestırmıstı her gebelık farklıdır her gebelık ozeldır kımısı 5 kımısı 6 -7-8 ne farkı var kese gozukmus bebekte varmıs gelısımde normal korkma ıcını rahat tut
Busranur_mnts Mervoo6 daha erken canım ben 6 haftalık kese gördüm sadece bebeği 7 haftada gördüm kese görünmüş beta artışı iyi geç döllenme değil sizinki İnsan heyecanlı endişeli meraklı oluyor ama sabır isteyen bi süreç kendinize dikkst edin bol dua sağlıklı beslenme ağır hareketlerden kaçının 1 2 haftaya bebeği de görürsünüz