asfghjk benim sancı olarak değil de sezaryen günü vermişti doktorum ikinci sezeryan olduğu için bugün de geldim sabah rutin muayene edildi nst ultrason alttan açılma vs normaldi açılmam yoktu sancım ağrım da yoktu bebek kalp atışları da normaldi sabah 9 gibi rutinlerim yapıldı hemen alındım doğumhaneye çok heyecanlı panik biriyim korka korka girdim sezaryene ama ekip iyiydi çok şükür benle iyi ilgilendiler güzel geçti çok şükür Spinal oldum şuan bebişim de iyi çok şükür ben de iyiyim ancak sancım ağrım var yürümeye çalışıyorum ama çok yapamıyorum o kadar normal diyelim :)