Kızlar selam, bebeğim doğdu ve 2 aylık oldu çok şükür. Daha önceden bi anksiyete ya da işte panik bozukluk geçmişim var ama ilaç kullamadım hiç. Kendi başıma yenerim dedim aslında bi kısıma yendim de çünkü uzun süredir hiç bir şeyim yoktu. Şimdi son 2-3 gündür berbat durumdayım. Bi anda geliyor nefes alamıyorum sanıyorum kabime birşey oluyor sanıyorum korku içinde kalıyorum bu süreç zarfında eşim ve annemvs yanımda olduğu için o sakinleştiriyor. Eşim işe başlayacak annemde geri dönecek. Ben ne yapacağım bilmiyorum. İlaca başlamalı mıyım 😔😔😔😔 bana nasıl etkisi olur. Çok sık emziriyorum