Aylinannesi sezeryan doğum yaptım 4 sene önce bu ikinci olucak insallah adet aşırı derece soğuk gelmişti bana da hatta titreme tuttu hemen dr aradılar hasta cok titriyor diye 😁😁geldi başladı o şekilde bide zaten ocak ayında kar da kışta doğum yaptım üstüne ameliyathanede ki soğukluk içime işlemişti saatlerce ısınamamistim