veyveyl en son 26 eylülde regl oldum normalde 26-27 günde regl olurum takvimden yumurtlama günlerime bakarak üst üste ilişki yaşadım. adetim 4 gün gecikti ama bugün kan verdim negatif sizce 2 gün sonra beta yükselir mi?
duyqq veyveyl yükselir belki bekle bakalım 22 eylülde ben oldum en son daha olmadım iki gün önce kan testi verdim negatif pazartesi doktora gideceğim bakalım ne derse artık
Yasewens Benim 30 unda adet olmam gerekiyordu 28 i gece 12-1 gibi test yaptım negatif 30u sabah 8/9 gibi yaptım pozitif çıktı hem de net diğeri silik bile değildi yani olabilir