3,5 yaşına kadar oda almadım. Zaten benim odamda beşikte yatıyor. Gerçekten hiç ihtiyaç da duymadım. Sonrasında genç odasına benzer bi takım aldım pierre cardinden. Çok eski ve klasik bir model. Büyüdükçe aynı takımın modellerini ekleyeceğim. Çalışma masası kitaplık makyaj masası gibi