Kızlar var mı benim gibi olan doymuyorum resmen 😂 ben önceden kahvaltıyı bile saat 3 e doğru falan yapardım iki öğün yerdim en fazla. Şimdi sabah aç uyanıyorum her şeyi canım çekiyo yatana kadar bişeyler yemek istiyorum yemeyince karnımın gurultusu dışardan duyuluyo 😂 ne yapacağım böyle giderse çok kilo alırım daha 12 haftalık 2 kilo almışım bile doktorum ilk 3 ayda kilo alımı beklemeyiz demişti normalde ama. Merak ediyorum normal mi bi tek ben mi böyleyim