prensannesii_ Mizlar kauinvalidem kanser hastası engelli raporu çıktı %50 vermişler ne kadar maaş veriyorlar nelerden faydalanıyor bilgisi olana vsr mi
Mervekipk prensannesii_ kayınbabam %75 6000 küsür alıyor sizin ne olur bilmiyorum ücretsiz otobüs kullanımı felan var Elektirik doğalgaz indirimi var
prensannesii_ Eren1 engelli oranı mi %86 o ne kadar maaş aliuor birde aile gelirine bakiyorlarmis kayın babam 20k mi ne maaş aliuor yüksek gelir maaş vermezler diyor oyle birsey var mi
Eren1 prensannesii_ inan bende bilmiyorum ne desem yalan olur kaynatsm öyle kadındır kı hiçbirşeyni söylemez bu maaş işini yaptıklarınıda bır senesi oldu yenı söyledi bize
edaabykl prensannesii_ benim kayinpederim iki gözümde görmüyor %99.9 oranda engelli ama maasi yüksek oldugu icin vermiyolar almiyor yani
prensannesii_ edaabykl nw kadar maaş alıyor benim kayın pederim 19 ya da 20 aliyor en düşük emekli maaşı işte ona da yüksek derler mi acaba :))
edaabykl prensannesii_ bence demezler. Benm kayinpederim yuksek aliyor epey turk Telekom emeklisi oldugu icin baya fazla aliyo o alamıyor o yüzden