Pinaryagar Bebeğim karnımda kakasını yuttu kanında enfeksiyon çıktı doktor 5 gün yenidoğan yoğun bakına yatırdı en az 5 gün tedavi süreci olacak yaşayan var mı
Mrv-ElfAda Pinaryagar Merhaba çok geçmiş olsun. Kaçıncı haftada doğum yaptınız acaba? Başına gelmedi ama merak ettim
bluemom24 Pinaryagar arkadaşım yaşadı 42. Haftaya kadar bekletmiş doktoru malesef kakasını yutmuş o da kaldı yenidoğan servisinde ama bir sıkıntısı olmadı çok şükür şu an 1 buçuk yaşında kızı
Drydryhna Pinaryagar merhaba öncelikle geçmiş olsun bir yakınım hamileyken başına gelmişti bebeğin midesini temizlemişlerdi ve bir kaç gün küvezde tuttular ama çok değil ve çıkardılar allaha şükür bi sıkıntı yoktu tombik tatlı bi bebekti şuan 12 yaşınd 😇