irmckr Kızlar 40+1 oldum hala beklemedeyimmmm yarın hastaneye gitsemmi doktor randevu bile vermedi ama paşanın gelmeye niyeti yok varmı benim gibi olan 😞
TugceArslan irmckr Tam 40+0 olduk biz de. Program Allah bağışlasın dedi😄 Cuma suni sancıyla bir deneyelim olmadı sezeryan dedi doktor bize
Eymerce irmckr oğlum 42.haftasını doldurmadan gelmedi. Kaka yapmadığı sürece kalp atışı normalse bekle bence
TugceArslan irmckr Olabilir kilo alımı devame diyorsa suyu iyiyse biraz daha bekleme taraftarı olabilir doktorunuz. Bizim karın çevremiz 4 hafta geride o yüzden cuma günü öyle ya da böyle doğması lazım artık bebeğimin 😬
irmckr Bugün gittim doktora 2 cm açılma var dedi acaba Doğum ne zaman olur bi fikri olan varmı kızlar