Ciciii Miracle_1 5 gün oldu nerdeyse dün sabah yapmıştım testi ama bişey çıkmamıştı yani var gibiydi ama ben bile çok zor görüyodum gözüm yanıltıyo diye düşündüm belirti hiç yok yani grip oldum zaten hafiften bi mide bulantım var kasıklarıma gün içinde giren çok hafif ağrılar var onun dışında tek bir belirti bile yok
ela1245 Kızlar bende 3 gündür kasık ağrısı var adetim 2 gün gecikti testte bişi çıkmıyor ama idrarım koyu vajinada acıma gerilme böyle nasıl tarif edeyim bi gariplik var karnımda gaz var sanki sürekli şiş gibi
Deletedmom_247 kusl içine doğar mı benim de gebe kalabilme ihtimalim :( reglime daha var 15-16 gün falan sanırım. 2 senedir istiyoruz. Herhangi bir sağlık problemizde yok :((
kusl ela1245 vardır aşkım inşallah. Adettin de geçmiş hamilesindir merak etme İnşallah. Gebeysen oğlun olcak senin ama onu söyleyebiliirm
kusl Deletedmom_247 aşkım ihtimali varsa kalırsın daha baya varmış. Sağlıklıysanız olur canım. Neden olmasın. Bekleyelim görelim ❤️