Ciciii aynı hislerin benim yaşamam normal mi regl 30 Ekim normalde ama ben bazen 1.2. Gün gecikirim diye bekliyorum kasım ağrılarım var ama adet olacak gibi değil gaz var karnımın içinde sanki balonlar patlıyormuş gibi normalde regl öncesi göğüs ağrım aşırı olur bu ay o da yok bilemedim bende hayırlısı olsun hepimiz için hala gelen giden yok beklemedeyim olmazsam 5 Kasım da test yamayı düşünüyorum