Kızlar merhabaa. Bu ay femara kullandım 11.gün gittiğimde 17.5mm sağ tarafta bi tane yumurtam vardı. 13. Gün tekrar gel dedi 21.5mm yumurtam vardı. Çatlatma iğnesini vur dedi. 36 saat sonra ilişki önerdi. Sonra gün aşırı dedi ama ben 36.saati ve diğer günü değerlendirdim. Bugun iğnenin 7. Günündeyim ama ben bi belirti hissetmiyorum daha erken mi ? Çünkü iğne etkisiyle belirti hissedenler olmuş. Çok hafif göğüs hassasiyetim var ama çok hafif, yumurtam kendi çatladığında daha çok hassasiyetim olurdu. Bide hafif alt karın ağrısı var. Kusura bakmayın uzun oldu. Sizin nasıl belirtileriniz vardı ?