Aybarsalt1 30 haftalık olduk hala karar veremedim içime sinen bi isim var kendi adım Merve kızıma mercan koymak istiyorum ben alıştım sevdim ama kime desem o ne öyle çok kötü diyorlar sizce nasıl gerçekten çokkkk mu kötü ?
Isimsiz6 Aybarsalt1 hayr benim de aklımda olan bir isim dı kime ne kı esınle sen okeysen kımseyı dinleme gerçekten cok güzel bir ısım
MerveLeo Aybarsalt1 hayır çok güzelmiş ismiyle büyüsün inşallah. Kimse beğenmese bile sizin içinize sinmesi önemli. Biz eşimle isim listesi yapıyorum biri beğeniyor 3 ü beğenmiyor kimse tam olarak beğenmiyor umursamıyorum
Nuriay Aybarsalt1 böyle dandik avrupayı isimlere takmışlarki böyle isimleri beğenmiyolar ama bence çok güzel
ysmnyzr Aybarsalt1 uydurma ve kedi köpek ismi gibi duran isimlerinden iyidir emin olabilirsiniz. Adıyla yaşasın
Aybarsalt1 Isimsiz6 hem farklı hemde kulağa hoş geliyor ben de kötü yanını bulamıyorum ama bi kişide beğenmez mi on kişiye de sorduysam hepsi kötü dedi 🙈 sormakta değil sadece mercan koycam dediğimde bu tepki
Aybarsalt1 Nuriay hep aynı isimler çok sıkıldım alya asel defne başka isim yok gibi sürekli bunları koyuyor herkes ben farklı isim seviyorum
Aybarsalt1 Lexias beğenmemek ayrı ama direk o ne aşırı kötü ve asla konmaması gerekli gibi yorum yapıyolar ona şaşırıyorum
Selenavci63 Aybarsalt1 kime ne ki ? Başkasına göre güzel olsa kötü olsa ne fark eder böyle şeyleri takmayın bence
Aybarsalt1 Zeynepefem beğenmemek ayrı ama direk o ne aşırı kötü ve asla konmaması gerekli gibi yorum yapıyolar ona şaşırıyorum
Aybarsalt1 Merve_3300 ben kendi adıma ve eşimin adına uyduğu için koymak istiyorum aslında Merve Osman adlarımız
Nuriay Merve_3300 bilmiyorum Ben Azerbaycanlıyım Bizde de Mercan ismi var kökünü bilmiyorum ama eskilerde konurdu bugünlerde bizlerdede çok avrupai isimler kullanılıyor
ylnydgd Aybarsalt1 bence çok güzel bir isim. Sizin çocuğunuz boşverin insanların yorumunu. Sağlıkla gelsin
Yasee51 Ben de birkaç kez koyacağım ismi söyleme gafletinde bulundum sonra daha karar vermedik dedim soranlara hep , dünyanın en düz ismini de koysan kimse beğenmiyor zaten herkes bilirkişi olmuş 😂😂 boşver senin içine siniyorsa kimseye laf söylemek düşmezz
Aybarsalt1 Yasee51 evet aslında doğru ne dersem diyim bi eleştiri ilk kızım da Aybüke onu bile o kadar eleştirmişlerdi ki ama sonradan ailem falan çok sevdi bebekle bütünleşiyor ismi inşallah Mercana da alışırlar 🙈☺️
linaninannesi0 Aybarsalt1 benim kızımın ismi içinde aynısını söylüyorlardı ama doğduktan sonra herkes ismini sevdi kim görse ismi çok güzel diyor sizin çocuğunuz olacak başkalarını umursamayin
zeyka İnsanlardan onay beklemeyin herkesin beklentisini karsilayamazsiniz sizin içinize sinmesi yeterli sonrasında insanlar zaten alışıyor. Kızıma Kayra ismini koydum her kafadan bı ses çıktı ama umrumda değil ben severek koydum kızıma da karakterine de çok yakıştığını düşünüyorum