kızlar 33 haftalık gebeyim 3 gün önce kontrolümüz vardı kordon boynuna dolanmış bi tur ama riskli bişey değilmiş sadece sezeryan olur falan dediler çözebilirse normal doğum olur dediler neyse geçiyorum kilosu falan her şeyi çok iyiymiş ama 2 gündür haraketleri neredeyse hiç yok çok az uyumadan önce dokundurup çekiyo gibi acaba psikolojik olabilir mi diye düşünüyorum ama sanmıyorum normalde tekme attığında canım yanardı gün içinde ve geceleri çok fazla kıpırdar ama 2 gündür gün içinde hiç yok geceleri çok minik 2 3 kıpırtı oluyo kalp atışı dinleme aletimiz var gayet normal ama korkuyorum sizde böyle bişey oldu mu