Merhabalar güzel hamişler ve anneler 🥰 buralarda yeniyim ve ilk bebeğime hamileyim. Bu süreçte çoğu şeyi bilmediğimden sizin tecrübeleriniz doğrultusunda şunu sormak istiyorum . Ben özel sektörde çalışan biriyim bu dönemde ödeme alabilmem için işten ne zaman ayrılmalıyım ? Ayrıca şuanda 10 saat ve 1 gün izin şeklinde çalışıyorum bu uzun süreleri kısaltma durumları oluyor mu hamilelikte ? Ayrıca bu doğum paralarını kim tarafından alacağız devlet mi veriyor yoksa işveren mi? Eğer İşveren veriyorsa ve vermeyi reddeder ise ne yapmalıyız?