Busradoga strs yapmayın öncelikle 💖benimde bebeğim sarılık oldu kan uyuşmazlığından benimki çok uzun sürdü kişiden kişiye değişebilir ama tam olarak 5 ay sonra düzeldi şuanki aklım olsa sürekli hastaneye kan aldırıp sarılığına baktırmazdım benimde kızım fototerapi aldı geçecek sandım ama geçmeyince hayal kırıklığına uğradım kara sarılıktı resmen herkes bu bebek esmer diyordu aylarca esmerdi kızım esmer olmasın sorun değildi ama hastalıktan dolayı sarılıktan dolayı olması beni çok üzüyordu ne kadar stres yapmışım ve boşuna üzmüşüm kendimi sık sık emzirmeye çalışın sütünüz yoksa bol bol mama verin