Rzlgln534 3babylovep Çam sakurada özel oda yok. Normal doğum yaparsanız tek kişilik odada yapıyorsunuz sonra çift kişilik veya şansınıza tek kişilik odaya geçiyorsunuz. Ücretle oda ayıramıyorsunuz.
3babylovep Rzlgln534 bir ara kaldım asansör de yazıyordu suit odalar diye orda birinde de söyledi isteyen kiralanabilir diye o yüzden sordum çünkü yanımda kalacak kimsem yok eşim de almiyolar sanırsam
Rzlgln534 3babylovep Evet öyle yazıyor ama onları normal hastalara açmıyorlar. Normal doğum yaparsanız tek kişilik odada doğumdan sonra servise ne çıkarsa şansınıza artık.