orhismommmmmm Kızlar çatlak kremını kaçıncı haftadan aydan sonra kullanıyorsunuz 7 haftalığım kullanayım mı
Ecisbicis orhismommmmmm 12 haftadan sonra karnınız büyümeye başlar o zaman başlayabilirsiniz, kesinlikle genetik yalnız, her akşam sürmeme rağmen çatladım
kubraturkkoc Ben iki gebeliğimde de baştan beri Lierac kullandım bolca nemlendirici kullandım yine de çatladı bu sefer zeytinyağı veya kantaron yağı kullanıyorum çatlatacaksa her türlü çatlıyor zaten