Kizlar merhaba 27 haftaligim ama önden gittiği için 28 diye soyluyo doktorum sorunum şu ki ikinuc aydir sürekli idrar yolu enfeksiyonu oluyorum ve kanda da cikiyo antibiyotik kullandım üç kutu geciyo yine oluyo ama bu süre zarfında da grip oldum iki üç kez onu da belirttim doktoruma olabilir ama enfeksiyon iyi bişey değil erken diguma sebep olabilir vs vs dedi bı iki haftadır da benim uyanınca burnum dan yukarısı tıkalı oluyo balgam sokuyorum öyle deyince KBB ye gonderdi orda bişey çıkmadı bir hafta sonra tekrar gidip kan ve idrar vericem kanımda da cikiyo çünkü enfeksiyon artık yoruldum sürekli kan vermekden napmam lazım endişe ediyorum zaten