CCeyda_ genç bebeden aldim ben oglumun odasini sorunsuz sekilde geldiler ve kurulumu yaptilar. Biz odasinin odalarini kendimiz boyadigimiz icin cok uzun surmustu (baya ugrastirici bi tasarim yapmistik) o sebeple gelme suresinden bi kac gun daha gelmesini erteledik. Ama normal sartlarda soyledikleri tarihte getiriyolar. Asem deki subeden aldim ben diger cadde uzerinde ki subede mobilya var mi bilmiuorum tani. Bebek arabasini, park yatagini, sallanan ana kucagini, uyku setini, odasini (yatak 3 Lu cekmece, dolap) ordan aldik. Ordaki hanimefendi cok guzel ilgilenmisti bizimle. Oglum 18 sylik suan hic hi sorun yok mobilyada ge diger aldikllarimda. 2 yil oldu alali hatta