kbgz kızlar bende 20 haftalığım yüzümde sivilce gibi şeyler yaklaşık 3 aydır var ve cildiye doktoruna gittim krem yazdı banada güneş kremi de yazdı 3 kremi sabah birini sürüyorum 2 saat sonra yıkıyorum güneş kremini sürüyorum akşam yıkıyorum diğer kremi sürüyorum hafifte olsa söndü çok yanarak ve tahriş şeklinde oluyor dimi