Yesm1-kycn 2 aylık hamileyim çalışamaz raporu alıp normal maaşımı alabilir miyim doğum iznini önceden kullanmış gibi olacağım yani
Annesii66 Yesm1-kycn malesef 32. Haftada izine çıkabilirsiniz öncesi için heyet raporu gerekir bir yılda en fazla normal rapor 40 gün alabilirsiniz rapor ödeneği normal maaşa göre düşük oluyor
serapbttl Yesm1-kycn merhabalar çalışamaz raporu gebelik haftası dolmadan alınamaz malesef yani 32 haftalık olacaksınız en erken. Siz şuan sadece hastalık için rapor alabilirsiniz
nurssmom Yesm1-kycn riskliyseniz normal rapor alabilirsiniz asgari ücret alıyorsanız aylık 16bin kadar veriliyor . Ama 32. Haftada verileni 32den önce yaptıramazsınız