Merhaba,
Hamileliğimin henüz 2. ayındayım. 8. Haftaya kadar çok rahat ilerledim fakat bu haftadan itibaren inanılmaz derece de istifra ediyorum. Doktorumdan mide bulantısı için ilaç istedim Prilam verdi. İlacı içiyorum ama onu da kusuyorum neredeyse. Yediğim herşeyi sindirmeden kusuyorum resmen sizde böyle şeyler yaşadınız mı? Normal mi yoksa doktorumla tekrar görüşmeli miyim?