Merve_3300 açıcı sürmememiz gerektiğini dile getirdim gözlerinde sıkıntı varsa bi hastaneye git görün doktora
açık havada maske takıp sadece 20 dk bekledim kokusuna da maruz kalmadım öyle yaptırdım aklı olan kendine göre yapar beni seni dinleyecek deil ben yaptırdım doktorum da sıkıntı olmaz dedi sen yaptırma
Kimseye de müdahele etme kendi fikrini kendin uygula dile getir ama soruyu sorana bana değil hadi işine şimdi