babylove_33 bizimki arkası dönüktü her muayene de hatta yüzünü doğunca gördüm. 15+0 da dediğim gibi öğrendik zaten aşırı belliydi. 30. Haftada başka doktora gitmek zorunda kaldım ki detaylı da bile erkek dendi. O doktor kız biliyorsunuz değil mi diye sorunca yok daha neler dedik. Yani doktorlar gerçekten çok tuhaf. Bu teknoloji çağında daha net bişe söyleyemiyolar.