beren50 yani herkesin belki farklıdır bilemiyorm nasıl olması gerekiyor ama benim doğumla birlikte tam 65 gün kanamam oldu ve hep günü geldiğinde regl oldum resmen düzenli şekilde sonrası da hep az az kanamalar şeklindeydi pedsiz bir günüm geçmedi :( sık sık kontrole de gittik bu süreçte olumsuz bsey yoktu kansızlık oldu takviyeler kullanmaya devam ettim