aliininanasi siz bir hastaneye gidin bence. İkisinin geldiği yer ayrı. İdrar çıkışı bölge ile regl çıkışı bölge ayrı neticede, su da aynı şekilde regl olduğunuz alandan geliyor, idrarinizi yaptığınız yerden değil. Benim suyum geldiğinde cok net anlamıştım ama sızıntı seklinde olduğu için herkes asla o kadar az su gelmez altına kaçırmışsindir dediği için doktorumla iletişime geçmedim. Sonuç; 3 gün sonra sanciyla ve kanamayla acil sezeryana alındım. Suyum tamamen bitmişti. İçinizin rahat etmesi çok mühim. Hiç oyalanmadan hastaneye gidin. Gelen suyunuz ise doğum başladı demektir zaten