mrvednz 2 cocugumda da Cebeci Tıp fakültesi hastanesinde yaptırdım. Çok memnun kaldım. Tam 1 saat sürüyor. Önce 1asistan inceliyor-yanindaki stajyere anlatiyor bi yandan, sonra uzman doktor gelip bakıyor. Tek tek milim milim her organını ölçüyorlar. Yanınızda bi ekran takılı sizde oradan izleyebiliyorsunuz. En son bitince sormak istediklerinizi soruyorsunuz. Sonra kadın doğumdan rapor çıktısını alıyorsunuz.
Ben 10 dk kadar geç kalmıştım biraz sitem ettiler, muayene 1 saat sürecek sizden sonraki hasta beklemek zorunda kalacak neden geciktiniz dediler. Gidecekseniz vaktinde orada olmaya dikkat edin