İç çamaşırımda kırmızı damla şeklinde leke gördüm ama tuvalette ve peçetede herhangi bir şey olmadı çamaşırımı değiştirdim ve tekrar aynı şeyi yaşadım ama yine peçete ve tuvalette görmedim hastaneye gittim el doppleri ile kalp atışı dinlendi bir sıkıntı yok alttan muayene edildim onda da kanama vs görülmedi hatta progestan kullanıyorum onun kalıntıları bembeyazdı aleti çıkardıklarında 2düşüğüm var oksapar ve ecopirin kullanıyorum doktorum bugün iğneyi atlayalım dedi bu durumu yaşayan var mı