meltemerennn 26 kg aldım. Sadece 4 u kendiliğinde gitti. Bebek zaten 3650 doğmuştu. Gerisi yapıştı. Ben fiziğim konusunda takıntılı bir insanım. Her gün dans ettim spor yaptim, yediklerime özen gösterdim, protein ağırlıklı beslendim.Tüm kilomu verdim kocaman karnım dümdüz oldu. Sezaryen göbeği diye bisey yokmuş onu da görmüş oldum.
Şimdi 31 haftalık hamileyimm 18-19 kg aldım.
Ben çok hızlı alıp çok zor veriyorum malesef. Yapacak bisey yok doğumdan sonra yine spor vs vereceğim