0925 o kadar iyi anlıyorum ki eşim 6 da gidip 4 gibi geliyor kahvaltı yapıp tuvalete gitmek için onu beklediğim zamanlar oluyor.Bazen diyorum hayatım karardı o psikolojiye giriyorum.Desteksiz büyütmek çok zor.Rabbim hepimizin yardımcısı olsun.Zor ama çok da güzel bir duygu canları sağ olsun..