Merve15 Benim de 5 gün olurdu, arkadaslarımın 7 gün olurdu. Hormonlardan kaynaklıdır belki de hç bilmiyorum canım. Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah, Sende tedavini aksatma bence canım☺️ Gerçi yenisiniz hiçbir şey için geç kalınmış değil. Bende 11 aylığım sanki çok eskiymişim gibiii konuştuğumu farkettm😍😋😆